Hjem:)

mandag 19. september 2011

En til da...


Fant en mal på ett pyramidekort på en eller annen blogg, husker ikke hvilken. Men syntes det var så fint at jeg måtte prøve meg på ett selv:) Her er resultatet:)





Har brukt bazill, stripete mønsterark( jeg husker aldri hvor de forskjellige kommer fra), Tilda stempel, rose fra kort og godt, tekststempel fra kreativ hobby. Festet en liten tag fra qk til å feste en peng bak:)
Til å "låse" pyramiden brukte jeg spellbinders dies. Skjærte ut to biter og limte chipboard i mellom for å få den litt stivere. Pyntet den helt enkelt med ei sløyfe og noen blomster med en bling på.

Blir med på utfordring hos scrapperiket - punch/dies.



Nå bare ser jeg fram til helga, da skal jeg på Stempelscrap:)) For første gang! Gleder meg masse. Er redd det blir litt mer på hobbyrommet etter en tur dit...

1 kommentar:

  1. Kjempeflott pyramidekort!

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår!

    Linda, Scrapperiket

    SvarSlett