Hjem:)

tirsdag 14. februar 2012

Timeglass 4

Siste oppgave i timeglass 2012.. Hovedtema er kjærlighet/valentine og denne del oppgaven var fritt valg:)
I denne runden har jeg prøvd meg på noe jeg aldri har gjort før, nemlig en LO. ar gjort noe småtteri før, men ikke noe slik som dette.
 Mine to skjønne døtre:) utkledd som ballerinaer og prinsesser:)
Brukte ett mønsterark fra Panduro som het Funky Love, noen papirblomster fra det store lageret, roser fra WOC, diverse chipboard som har fått en omgang med sølv stickles glitterlim. Sommerfuglene har fått ett lag med perfect pearl, white opal. Noen halvperler fikk også plass. Sølvnettingen bak bildene er slik løper til å pynte bord med:) utrolig hva man kan bruke i ett papir prosjekt.

Ble slik passe fornøyd med resultatet, men kommer nok til å holde meg til kort heretter:)

Trekningen i timeglass er i morgen, så krysser fingrer og tær, men det er levert utrolig mange flotte bidrag. Glad jeg ikke sitter i juryen der:)

Ha en fin Valentines kveld!

Heidi

PS Beklager veldig dårlig bilde, men jeg har ikke noe annet kamera enn det jeg har på mobilen min:(

6 kommentarer:

  1. :) For ett lekkert bidrag.
    - må si tusen takk for at du har deltatt i Anonyme Timeglass, riktig lykke til - vinneren blir publisert om noen timer :)
    Klem fra Anja

    SvarSlett
  2. Kjempeflott LO... håper det gikk bra for deg utfordringen :)

    SvarSlett
  3. Fin LO. imponert over at dette er den første, du kan trygt fortsette med det (hvis du har lyst).

    SvarSlett
  4. Har prøvd meg på noe LO jeg og, får det heller ikke til.. Så jeg og holder meg til kortlagingen.. :-)

    SvarSlett
  5. Så fine jenter!!- princess forever stemmer jo bra til Linn, hun bare ER en liten prinsesse ;) Synes det er vanskelig med LO'er selv, og passer nok best til å lage korta mine...:)

    SvarSlett
  6. Nydelig LO.

    Ønsker deg en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett