Hjem:)

fredag 10. februar 2012

Timeglass del 2

Da har vi kommet til del to i Anonyme scrapperes timeglass 2012. Hovedtema er valentine og/eller kjærlighet. Utfordring to var tema form. Prosjektet skulle være rundt, ovalt eller formet som ett hjerte.
Her er mitt bidrag


Laget i bazill, med dies fra nelli snellen som stensil, mønsterark husker jeg ikke hvor kommer fra, tekst hentet fra nettet( tror det var skrevet av Sigmund Freud) og skrevet og redigert den i photoshop, blomster fra WOC bånd og charms fra kuttut. Brads'n tror jeg er fra panduro.

Gleder meg til i morgen, for da kommer del 3 i timeglass:)

Ha en fin fredagskveld

Heidi

3 kommentarer:

  1. Tusen takk for at du deltar i NR 2 "Form" oppgaven til Anonyme Timeglass. Nydelig kort du har laget! Riktig lykke til, gleder oss til å se hva du lager til de 2 neste utfordringene også :)
    Klem fra Anja

    SvarSlett
  2. Så nydelig og fint kort <3 Gleder meg til å følge deg :)

    SvarSlett
  3. Nydelig kort, artig med andre fasonger enn firkantet. Likte den teksten du har brukt!!

    Stine :)

    SvarSlett