Hjem:)

søndag 22. juli 2012

Bryllupskort

Tida flyr avsted...Og blogg innlegg blir det ikke mange av ser jeg. Men det kommer da noen nye i ny og ne:)
Jeg har mange timer på hobbyrommet mitt i det siste, men glemmer som regel å ta bilde av det jeg lager.
Her er noe av det siste hvertfall:)
Noen enkle bryllupskort
 Laget i bazill, Mønsterark og blonde jeg vant i en candy fra papirpikene,tekststempel fra nss,blomster fra woc og charms fra kuttut. Bilde har jeg funnet på nett og printet ut på akvarellpapir.
 Bazill, mønsterark fra scrappers choice, Bilde fra nett, blonde fra europris, blomster fra woc og charms fra kuttut. Tekst har jeg laget i photoshop
Bazill, mønsterark og blonde fra samme candy som over, sommerfugler fra qk, blomster fra woc, noen hjerte halvperler og tekst laget i photoshop


Blir nok flere kreasjoner i fremtiden. Har ei uke til med ferie og værprognosene er ikke spesielt bra for noe annet enn hobby og innekos.


Ha en fortsatt fin søndag

Heidi

4 kommentarer:

  1. Måtte se meg litt rundt her inne. Så utrolig mye flott du har laget! :)

    SvarSlett
  2. Her var det mye fint, og derfor har jeg lyst å bli følger av deg. Hvis du ønsker det kan du og besøke bloggen min. Ha en fin tirsdagskveld.
    Klem.

    SvarSlett
  3. Så nydelige bryllupskort:)
    Klem fra Gunn

    SvarSlett
  4. Nydelige kort du har laget ! Herlige motiv på alle tre ! :)

    SvarSlett