Hjem:)

onsdag 19. september 2012

Kom 2

Da var oppgave 2 levert og kom ikke til noen finale, eneste kortet helt uten stemmer faktisk...., men da kan jeg jo vise det frem her da

Oppgaven var monokromatisk og her er mitt resultat. Har valgt å ha det i rosa farger.
Har brukt ett nydelig stempel av tilda, vet ikke hva det heter.Har brukt bazill, mønsterark fra riddersholm, bazill bling, roser fra woc, bånd fra kuttut, halvperler fra ebay og sommerfuglene er laget med en ms punch.

Får vel slenge meg på neste runde av kom også. Oppgaven er bruk av drodling og/eller håndskrift

Heidi

2 kommentarer:

  1. Monokromtisk er ikke bare enelt. Synes kortet ditt var kjempe flott. Ha en flott og kreativ dag :)

    SvarSlett
  2. Syntes du greide oppgaven kjempe fint! Jeg var på ferie noen av dagene, og orket ikke sette meg inn i det.. Men satser på å komme sterkere tilbake i de andre rundene! :)

    SvarSlett