Hjem:)

torsdag 1. oktober 2015

Oktober-utfordring

Da var tiden inne for en ny utfordring hos Kreativ Hobby. Oppgaven denne gang er: Kort til dame.

Jeg har valgt å lage ett i ca vintage stil.Er vel ikke helt det, men nærme nok:-)

Har brukt bazzill som base (som vanlig..) Mønsterark fra Prima - time traveler's, motiv funnet på nett, stempel fra Kreativ Hobby, en chipboard fra Wycinanka som jeg har brukt inka gold copper på, blomster fra WOC, gull "blomst" fra magnolia, bling fra nille og tekst fra authentique.

Inni har jeg gjort det enkelt med to skrivefelt.

Jeg bruker blomster på nesten alle mine kort. Elsker blomster....

Sleng dere med på utfordringen. Husk at hvis du ikke har egen blogg, kan du sende bidrag til  Kreativhobby.katarina@outlook.com

Klem fra Heidi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar