Hjem:)

mandag 2. november 2015

Novemberutfordring hos Kreativ Hobby

Enda en måned er gått og vi er inne i november... Denne måneden lyder oppgaven Jul Og det er vel kanskje på tide å begynne med julekortene snart (  dette er mitt første i år...) Sier til meg selv hvert år; at neste år, skal jeg begynne litt tidligere med julekortene. Men det skjer jo ikke!!!
Her er hvertfall mitt bidrag denne gangen:
 Her har jeg brukt noen herlige ark fra Maja fra fjorårets jule kolleksjon. Valgte å lage ett i grønntoner denne gangen. Motivet er funnet hos Digistamp på Facebook.
Har brukt bazzill vanilje som base, Mønsterark fra maja, stanset ut juletrær fra Marianne og snøkrystallbord fra Memory box i hvit skimmerkartong.Litt pompom-bånd, noen bling her og der og sist men ikke minst, ett lite stempel fra Kreativ Hobby. Dette har jeg festet en epoxysirkel på for å få litt dimensjon

Inni har jeg også brukt Maja ark. Gjorde det enkelt med nok en tekst fra Kreativ Hobby
Er også en liten utstanset nisse i slede med reinsdyr der, men den er ikke så god å se på bildet ser jeg...


På skrivefeltet har jeg brukt nok ett stempel, ett hjørnestempel denne gang, også dette fra Kreativ.

Så sleng dere på folkens, dere har frist til 30.11

Heidi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar