Hjem:)

onsdag 13. januar 2016

Dåpskort

I dag har jeg laget ett dåpskort.


Som base har jeg brukt bazzill, mønsterark fra bildmålarna og Maja-design  sin kolleksjon Vintage Baby. Vimpler er skåret ut på silhouetten i Maja ark (Maja-Design er min absolutte favoritt innen mønsterark. Både design, farger og tykkelse på arkene).  Bildet har jeg funnet i Facebook-gruppa Digistamp.
Stempelet er fra North Star Design, bokstaver fra Authentique. 



Blomster fra Soryteller og WOC, charms fra Kuttut og Kort og godt. Diverse bling og halvperler fra storyteller og det store lageret mitt..Har brukt stickles i fargen Diamond rundt bildet og ene panelet for å få litt "sparkle"


Inni kortet har jeg stemplet en tekst fra North Star Design og pyntet enkelt med ballonger skjært ut på silhouetten i diverse maja-rester og noen søte blomster fra Storyteller. Samt noen hjerte-halvperler


På baksiden er det også noen ballonger og mitt håndlaget av stempel fra North Star Design. Syntes arket fra Maja sin kolleksjon Vintage Baby var så fint, at jeg måtte få frem detaljene i det på en enkel måte. 

Deltar med dette kortet i følgende utfordringer:

Ha en flott onsdag

Heidi

8 kommentarer:

  1. Kjempefint dåpskort! Takk for at du deltar i utfordringen hos North Star Design. Du kan gjerne delta med flere bidrag ;-)
    Klem fra DT Heidi

    SvarSlett
  2. Så utrolig nydelig. ♥
    Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.
    Klem Line

    SvarSlett
  3. Så fint!

    Herligt kort!

    1000 tak for at du deltager i vores udfordring på Card and Scrap.

    Jytte, DT :)

    SvarSlett
  4. Utrolig lekkert dåpskort. Nydelige farger og pynt:) Takk for at du deltar hos oss i NSHK. DT-Brita

    SvarSlett
  5. Nydelig dåpskort. Nydelige farger. Tusen takk for at du deltar i Papirlosjen sin Januar utfordring:-) Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett
  6. Et utrolig søtt og gjennomført kort, Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring
    Klem Anita

    SvarSlett
  7. Flott kort. Takk for at du deltar hos Scrappelyst,

    SvarSlett
  8. Nydelig dåpskort. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring.
    Klem Annelen

    SvarSlett