Hjem:)

søndag 1. mai 2016

Mai-utfordring


Nå er det endelig vår, hvertfall i følge kalenderen... Men den kommer vel snart for fullt, og etter det forhåpentligvis enn deilig sommer. Vår og sommer yrer det av liv, og søte små sommerfugler i alle farger og størrelser. Tema denne måneden hos Kreativ Hobby er nettopp SOMMERFUGLER.

Mitt designteam bidrag denne gangen ble slik:



Her har jeg brukt noen gamle mønsterark fra Pion, nydelige roser i en dus grønntone og sommerfugler.. Motivet har jeg funnet på Facebook, i gruppa Digistamp, Litt blonde, masse blomster fra WOC, halvperler fra storyteller og nille, Sommerfugler stanset ut i en grønn glitter kartong fra søstrene grene. 
Jeg har strødd litt embossingpulver rundt kanten av motivet og embosset. 


Inni ble det slik:


Kun mønsterark i den samme duse grønnfargen. 





På skrivefeltet og tekstfeltet har jeg brukt blankt embossingpulver på dette flotte sommerfugl-stempelet fra Kreativ Hobby. Etterpå svertet jeg hele arket for å få frem sommerfuglene skikkelig. Også her er det brukt utstanset sommerfugler i grønn glitter kartong.

Teksten er også fra Kreativ Hobby



Håper å se masse flotte sommerfugl-prosjekter fra dere denne mnd.

DT-Heidi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar