Hjem:)

fredag 9. september 2016

Mixed media lerret





Har fått litt dilla på mixed media lerret for tida...  Var jo ganske gøy å klæsje og kline!





Her har jeg laget ett grønt. Brukt masse chipboard, metall, knapper, bit av en heklet duk og roser. Og andre ting og tang som jeg fant i skuffer og skap.. 
Jeg har malt det med matt akrylmaling i 2 grønnfarger, litt gult, litt hvitt og brukt fargene til finnabair som skifter farge ettersom du maler på lyst eller mørkt underlag.
Teksten er fra Scrapinec. Den har fått noen sprut med Perfect pearl mist i fargen pewter på seg

Legger det til i utfordring i den nye bloggen scrap from your heart der oppgaven lyder bruk hjerter

Legger det også til hos:

Heidi






12 kommentarer:

  1. Wauw ... sikke et smukt lærred! Lækre farver og lækker lag på lag teknik.

    1000 1000 tak for at du deltager i vores første udfordring på Scrap From Your Heart.

    Jytte, DT <3

    SvarSlett
  2. Utrolig stilig, jeg digge grønt, og da se det så monokromt som her er helt herlig <3 Og nå vet jeg at jeg må snappe med meg noen heklede ting neste gang jeg er på loppemarked, for det var virkelig stilig ;-)
    Tusen takk for at du scrapper med oss i kaBoks :-)

    SvarSlett
  3. nydelig! takk for at du deltar i våres første utfordring hos Scrap from your heart.
    DT Graciela

    SvarSlett
  4. Så lekkert lerret,mange flotte detaljer du hadde fått med her:)
    Takk for at du er med på utfordringen hos kaBoks , DT Bente:)

    SvarSlett
  5. Wow for et nydelig lerret! Og virkelig deilig avslappende og behagelig farge du har brukt! Tusen takk for at du er med på Scrappiness sin utfordring #19 Sirkler.
    Klem, DT Helga <3

    SvarSlett
  6. Helt herlig lerret du har kreert. Takk for at du er med på vår utfordring hos Scrappiness. Klem Lone

    SvarSlett
  7. Dette prosjektet likte jeg kjempe godt, jeg har sett og sett på det å vil bare ha mange nær bilder slik at jeg kan få med meg alle detaljene <3 Nydelig arbeid.

    Tuuuusen Takk for at du er med på kaBoks sin utfrdring, klem fra DT Ansvarlig Silje Kristin

    SvarSlett
  8. Virkeligt lækkert lærred. Skønt at gå på opdagelse i. Tak for din deltagelse af Kaboks udfordringen. DT Gitte

    SvarSlett
  9. Et virkelig flott lerret, i nydelige farger! Takk for at du deltar i Hjerteboden sin utfordring Bruk naturfarger. DT Monica

    SvarSlett
  10. Kjempeflott lerret i naturfarger! Dette må du absolutt fortsette med. Takk for at du ble med i Hjerteboden sin utfordring denne måneden.
    Klem, DT-Anita

    SvarSlett
  11. Nydelig bilde og vakre detaljer! :)
    Tusen takk for at du deltok på PapirPlaneten sin utfordring.
    Masse lykke til! ♥ DT Tindaloo
    PS: Om du titter innom bloggen min så har jeg en flott BloggCandy! :)

    SvarSlett
  12. Nydelig lerret i flotte farger. Likte godt bitane av duken :) Takk for at du deltok i Papirplaneten sin høstutfordring.
    DT Annelen

    SvarSlett