Hjem:)

torsdag 15. desember 2016

En liten annonsering...

Jeg ble spurt om jeg ville være med i DT-teamet til Scrap from your heart, og det svarte jeg selvfølgelig JA til!!! 

Jeg gleder meg til å være en del av teamet deres og håper jeg klarer å infri deres forventninger...

Mitt første inspirasjonsbidrag for dem er til den pågående utfordringen deres, Jul med Hjerter
Mitt bidrag ble en pyntet melkehjerter eske. 



Her har jeg brukt ark fra Maja design, blomster fra WOC, metall fra kuttut, chipboard fra papirdesign,litt osteklut og ett nydelig stempel fra Kort og Godt. 



Inni er det mønsterark fra Papirdesign, stempel fra norsk stempelblad og noen snøkrystaller.




Håper du ble inspirert til å bli med på utfordringen som går helt til den 28.12.


God Jul fra Heidi


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar