Hjem:)

lørdag 15. april 2017

Midtveisinspirasjon

Denne mnd er tema påske/vårfarger hos Scrap from your heart, og i den forbindelse lagde jeg ett kort til min yngste datter som ble 10 år. Lagde det i glade vårlige farger!


Har brukt en knallgrønn base,mønsterark fra bobunny og en rest jeg hadde fra hvem vet hvor,litt rosa bånd, sugerør, charms, hyssing,bling og blomster. 



Motivet er fra Saturated Canary og er malt med distress reinker og vannpensel. Blomstene er fra WOC. 



Ett lite speil og en sko kan passe en 10-åring, hvertfall min...


Inni har jeg gjort det helt enkelt med samme oppsett som på fremsiden, med to store skrivefelt inni. Hun måtte nemlig løse en rebus som jeg lagde på  det ene skrivefeltet  for å finne gaven sin. (En trampoline ble liksom litt stort å ta inn og pakke inn...)



Baksiden ble samme oppsett som de andre sidene.

Håper å se ditt bidrag til utfordringen inne hos Scrap from your heart.

Klem Heidi

Legger det til i disse utfordringene:





6 kommentarer:

  1. Spreke farger, JA det likar eg om våren ♥
    Eit veldig flott kort :)
    Takk for at du deltek i Hjerteboden si utfordring :)
    Påskeklem frå DT-Audhild ♥

    SvarSlett
  2. Herlig og sprekt kort 😊
    Masse flotte detaljer 💙
    Takk for ditt bidrag til Hobbygarasjen. Pia

    SvarSlett
  3. Herlig kort i spreke farger!
    Fine detaljer.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  4. Herlig og vårlig kort.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett
  5. Nydelig kort. Tusen takk for at du deltar hos Kort´O´Mania. DT Veronique

    SvarSlett
  6. Kule farger, morsomt med rebus for å finne gaven. Takk for at du deltok på Papirplaneten sin utfordring. Klem DT-Gunn

    SvarSlett