Hjem:)

onsdag 17. mai 2017

Konfirmant

Tid for midtveisinspirasjon igjen hos Scrap from your heart. Denne gang er oppgaven konfirmasjon.

Jeg har denne gangen laget ett jente-kort i mixed media stil.



Har brukt diverse sprayer og stensiler og bare lekt meg til jeg fant en fargekombinasjon jeg ble fornøyd med. Har brukt chipboard, blomster, metallpynt, noen tekststriper og litt bling.




Valgte å lage i litt spreke farger. Blir glad av farger kjenner jeg!!!

Ønsker alle en fortsatt fin mai.!!

Legger det til i disse utfordringene:


9 kommentarer:

  1. For eit fargerikt og fint kort du har laget. Likte godt bakgrunnen som du har laget.

    SvarSlett
  2. Flott kort. Takk for du deltar hos Hobbygarasjen.no
    DT Lise

    SvarSlett
  3. Herlig kort. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  4. Kjempe fint. Tusen takk for at du deltar hos Kort´O´Mania. DT Veronique

    SvarSlett
  5. Kjempeflott kort, masse herlige farger gjør meg også glad :D Takk for at du deler det med oss hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  6. Lekkert kort i stilige farger.
    Takk for at du deltar hos Papirlosjen på vår #Blomster utfordring
    Siri - DT

    SvarSlett
  7. Lekkert kort i stilige knalle farger. Tusen takk for at du deltar i Papirlosjen sin Mai-utfordring. Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett
  8. Lekkert mixed media kort. Herlige farger!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett
  9. Det var Stilig! Herlige farger du har brukt! Takk for at du deltar hos Korthobby`s utfordring!
    Merete

    SvarSlett