Hjem:)

torsdag 15. juni 2017

Bryllup

Da har enda en måned gått og det er tid for ny midtveisinspirasjon til utfordring hos
Denne gangen er oppgaven bryllup, og vi er vel inne i en av den største mnd for bryllup.

Jeg har laget ett kort i duse blå toner. 




Har brukt hvit bazzill som base og diverse Maja mønsterark og laget ett-lag-på lag kort. Rufset litt kanter og lagde falsk søm. Fikk også brukt noen av mine nye wish-dies; rektangler med søm. Ble ikke noe motiv denne gangen (noe som er ulikt meg) da jeg ikke visste så mye om mottagere. Dette kortet skal faktisk helt til colombia! Brukte osteklut, chipboard og masse blomster istedet. Og fikk jammen plass til noen sommerfugler også...


Navn og dato er stemplet med noen bokstav og tall stempler jeg kjøpte hos søstrene Grene før jul



Inni stemplet jeg en tekst (husker ikke fra hvem) og lagde bare plass til navn på de som skulle gi det bort,etter ønske fra bestiller. På andre siden er det plass til ei mappe med gavekort



På baksiden brukte jeg ett tekststempel fra North star design og noen halvperler.
Har beholdt oppsettet og lag-på-lag på alle fire sidene. 

Håper mottagere blir fornøyd...


Så sleng dere med i utfordringen vår, frist er 28.juni

Klem fra Heidi

Legger det ved i disse utfordringene:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar